"Je možné zkopírovat tabulku Wordu do Excelu bez rozdělení buněk do více řádků?"
Tato otázka pro nás není žádnou novinkou. V průběhu let mnoho uživatelů zpochybnilo tento konkrétní problém. Vtipné ale je, že tento postup je velmi jednoduchý. Vše, co potřebujete vědět, jsou konkrétní kroky potřebné pro převod. Pokud se tedy chcete dozvědět více o převodu z tabulky Wordu do Excelu, podívejte se na článek níže.
Část 1. Jak převést tabulku Wordu do Excelu
Jak jsme právě řekli, převést tabulku Wordu do Excelu není příliš složité. Kroky jsou velmi jednoduché a podrobnosti jsou uvedeny níže. Zkontroluj je.
Možnost 1. Převeďte tabulku Wordu do Excelu pomocí funkce Kopírovat a vložit
Toto je pravděpodobně nejjednodušší způsob, jak importovat tabulku Wordu do Excelu. Stačí zkopírovat obsah z dokumentu aplikace Word a vložit jej do dokumentu aplikace Excel. Je to tak jednoduché.
- Krok 1: Otevřete dokument aplikace Word a zkopírujte řádky a sloupce tabulky.
- Krok 2: Poté stiskněte na klávesnici 'Ctrl + C'.
- Krok 3: Nyní otevřete nový dokument aplikace Excel a přejděte do levého horního rohu.
- Krok 4: Poté stiskněte na klávesnici 'Ctrl + V'.
Import je kompletní, ale pokud chcete upravit formát; můžete kliknout na 'Možnosti vložení'.
Možnost 2. Exportujte tabulku aplikace Word do aplikace Excel pomocí funkce Import externích dat aplikace Excel
V této části použijeme funkci 'Importovat externí data' MS Excel k převodu tabulky Wordu do Excelu.
- Krok 1: Otevřete MS Word, klikněte na 'Nástroje'.
- Krok 2: Poté zaškrtněte políčko vedle „Uložit data pouze pro formuláře“ a klikněte na „OK“.
- Krok 3: Poté uložte soubor a počkejte, až se objeví dialogové okno převodu.
- Krok 4: Poté přejděte na list aplikace Excel a klikněte na „Data“. Klikněte na 'Importovat externí data' v části 'Importovat data'.
- Krok 5: Nakonec vyberte textový soubor a klikněte na „Importovat“.
Toto je další způsob, jak importovat tabulku aplikace Word do aplikace Excel. Vyzkoušet to.
Část 2. Jak převést tabulku Excelu do Wordu
Převod tabulky z Excelu do Wordu není obtížný úkol. Faktem však je, že MS Office nabízí několik funkcí, o kterých ani ti nejzkušenější uživatelé Office nevědí. Je tedy zcela pochopitelné, že uživatel má potíže s provedením konverze. Nebojte se, níže uvedený článek obsahuje všechna řešení, podívejte se na to. Existuje několik způsobů, jak vložit tabulku Excel do aplikace Word. Ale ne všechny metody jsou stejně účinné nebo spolehlivé. Uvedli jsme tedy podrobně pouze 3 nejlepší řešení pro převod.
Řešení 1. Jak vložit tabulku Excel do aplikace Word pomocí metody vložení objektu
Tato metoda pro vkládání excelové tabulky do Wordu je široce používána. Metoda je jednoduchá a funguje opravdu dobře. Zde je návod, jak vložit tabulku Excel do aplikace Word.
- Krok 1: Spusťte dokument Word, klikněte na 'Vložit'.
Krok 2: Poté klikněte na 'Objekt'.
- Krok 3: Poté na panelu 'Objekt' klikněte na 'Vytvořit ze souboru'. Poté klikněte na „Procházet“ a vložte soubor Excel.
- Krok 4: Nakonec dokončete proces kliknutím na 'OK'.
Toto je nejoblíbenější způsob vložení tabulky Excel.
Řešení 2. Jak vložit tabulku Excel do aplikace Word pomocí metody vložení tabulky
Toto je velmi odlišný způsob vložení tabulky aplikace Excel do aplikace Word. Pečlivě postupujte podle níže uvedených kroků.
- Krok 1: Otevřete dokument MS Word a klikněte na 'Vložit'.
- Krok 2: Vyberte možnost skupiny „Tabulky“, poté přejděte na ikonu „Tabulka“ a vyberte „Vložit tabulku“.
- Krok 3: Zobrazí se možnosti nastavení počtu sloupců a řádků. K dispozici je také „Chování automatického přizpůsobení“ a klikněte na „OK“.
- Krok 4: Nyní otevřete soubor Excel. Klikněte na každou buňku a zkopírujte je.
- Krok 5: Vraťte se do dokumentu aplikace Word a vložte obsah.
Toto je prakticky ruční metoda kopírování souborů z Excelu do Wordu. Je to efektivní, ale časově náročné.
Řešení 3. Jak zkopírovat tabulku z Excelu do Wordu pomocí metody Copy-Paste
V této poslední metodě zkopírujete tabulku aplikace Excel a vložíte ji do dokumentu aplikace Word. Je to jedna z nejjednodušších metod; pojďme se podívat na kroky. Zde je návod, jak zkopírovat tabulku z Excelu do Wordu.
- Krok 1: Otevřete soubor Excel a vyberte obsah dokumentu. Zkopírujte jej stisknutím 'Ctrl + C' na klávesnici.
Krok 2: Nyní otevřete soubor MS Word. Stačí kliknout pravým tlačítkem a vybrat kteroukoli z možností „Vložit“.
Toto je pravděpodobně nejjednodušší způsob, jak vložit excelovou tabulku do Wordu.
Extra tipy. Jak odemknout dokument aplikace Word
Po prostudování předchozí části tohoto článku byste neměli mít problémy s kopírováním tabulky z Wordu do Excelu. Metody jsme podrobně popsali a je to docela jednoduché.
Ale v této části článku budeme diskutovat o jiném problému. Problém, který ovlivnil mnoho uživatelů MS Office. Ano, mluvíme o způsobu, jak otevřít zamčený dokument MS bez hesla, zejména MS Word.
Mnoho uživatelů šifruje své soubory MS Word pomocí hesla, důvodem může být cokoliv, ale pokud toto heslo zapomenete, nebudete mít k tomuto souboru přístup. Pro obnovu uvedeného ztraceného hesla je tedy vyžadován profesionální software pro obnovu hesla.
Použití profesionálního softwaru je nejbezpečnější a nejrychlejší způsob, jak obnovit ztracené heslo. Netřeba dodávat, že na internetu je k dispozici spousta možností, ale doporučujeme PassFab pro Word .
Jedná se o výjimečný software s nejvyšší mírou obnovy. Uživatelské rozhraní je skvělé a ovládání je jednoduché. Pojďme to zkontrolovat.
- Krok 1: Dokončete instalaci PassFab pro Word do počítače.
Krok 2: Poté spusťte program; hlavní rozhraní bude viditelné.
Krok 3: Klikněte na tlačítko „Přidat“ a importujte zašifrovaný dokument aplikace Word.
Krok 4: Poté musíte vybrat režim útoku, abyste mohli pokračovat. Slovníkový útok, útok hrubou silou a hrubou silou s maskou; toto jsou možnosti.
Krok 5: Když je vybrán režim útoku, PassFab zahájí obnovu hesla.
Na obnovení hesla musíte chvíli počkat. Doba trvání závisí na složitosti přístupového kódu. Můžete se také podívat na toto video o tom, jak používat iy.
Závěrečná slova
Takže, jak bylo řečeno, postup exportu tabulky Word do Excelu není složitý. Existuje možnost kopírování a vkládání, což je tak jednoduché, jak to zní. Druhou možností je pro vložení tabulky použít MS Excel. Metody tedy nejsou složité a bez problémů je zvládne i ten nejamatérský uživatel. Další věc je, že pokud jste ztratili heslo pro svůj dokument MS Word, pak pomocí PassFab pro Word je nejlepší způsob, jak obnovit heslo dokumentu MS Word . Podívejte se na uživatelskou příručku k výše uvedenému článku.