Ano, s tím si nedělej starosti. Vaše soukromí je námi zaručeno, když si prohlížíte naše webové stránky, stahujete náš produkt nebo nakupujete online. Vezměte prosím na vědomí, že vám nebudeme zasílat žádné e-maily, které používají bitcoiny jako transakci v jakékoli formě.
PassFab si váží každého zákazníka, který k nám přichází, a klade spokojenost zákazníků na nejvyšší prioritu. Abychom toho dosáhli, neustále pracujeme na tom, abychom zákazníkům poskytli příjemnou zkušenost s lepším softwarem a službami.
Veškerý software PassFab lze otestovat zkušebním stažením. Zkušební verze nabízí bezplatné skenování a náhled pouze s omezením bez obnovy nebo exportu. To by mělo uživatelům pomoci určit, zda software funguje podle očekávání a zda uspokojuje nákupní poptávku.
Okolnosti bez vrácení peněz:
- Změna názoru po nákupu.
- Část svazku.
- Neobdrželi jste včas e-mail s potvrzením objednávky a registrační kód a nezkoušeli online podporu ani nekontaktovali pomoc personálu.
- Požádejte o vrácení peněz za technické potíže, ale nespolupracujte tím, že poskytnete podrobnosti pro řešení problémů.
- Žádost o vrácení peněz na základě nespokojenosti způsobené nepochopením funkcí a možností produktu.
- Nákup špatných produktů s následným nákupem produktů od jiné společnosti.
Okolnosti způsobilé pro vrácení peněz:
Chcete-li rychle zrušit své měsíční nebo roční předplatné, můžete vždy kontaktujte náš tým podpory . Odpovíme do 24 hodin ve všední dny, 48 hodin o víkendech a svátcích.
Předplatné můžete zrušit i sami. Na různých platformách se kroky liší. Kliknutím na odkaz níže se dozvíte konkrétní kroky ke zrušení předplatného.
https://www.passfab.cz/support/how-to-cancel-subscription.html
Ano, poskytujeme zkušební verzi pro všechny programy s velmi malými funkčními rozdíly od placené verze.
Kromě kreditních karet přijímáme šeky, PayPal, peněžní příkazy a bankovní převody. Na platební stránce si můžete vybrat platbu šekem, peněžním příkazem nebo bankovním převodem. Existuje konkrétní návod, jak objednávku zpracovat.
Jako vývojář softwaru poskytujeme verzi ke stažení pouze zakoupeným zákazníkům. Pokud potřebujete fyzickou kopii, přidejte záložní CD do nákupního košíku s příplatkem. Toto záložní CD je zpoplatněno a poskytnuto samostatně naším platebním partnerem.
Záložní CD bude uchovávat kopii vašeho produktu. Pokud se váš produkt ztratí kvůli havárii počítače nebo přeinstalaci, můžete k přeinstalaci produktu použít záložní CD. Záložní CD můžete z nákupního košíku odebrat, přičemž jakmile je objednávka zpracována, nelze ji zrušit.
Download Protection (neboli Extended Download Service) je doplňková služba poskytovaná naším platebním partnerem, který uchovává záložní kopii softwaru, který jste si zakoupili na serveru po dobu dvou let.
Tuto službu není nutné kupovat, protože software pravidelně aktualizujeme a vždy poskytujeme bezplatné stahování a aktualizace pro zakoupené zákazníky. Klikněte na tlačítko Odebrat v nákupním košíku a aktualizujte cenu, abyste za tuto službu nemuseli platit.
Obvykle obdržíte e-mail s potvrzením objednávky do jedné hodiny po úspěšném zpracování objednávky. Doporučujeme zkontrolovat složku SPAM/Junk.
Pokud neobdržíte registrační e-mail po několika hodinách, prosím kontaktujte náš tým podpory a připojte informace o vaší objednávce. Naši pracovníci podpory odpoví do 48 hodin ve všední dny.
Jakmile je objednávka úspěšně zpracována, není možné ji vrátit kvůli automatickému systému zpracování objednávky.
Prosím kontaktujte náš tým podpory vyměnit zaplacením rozdílu ceny; nebo si můžete zakoupit správný produkt a poté požádat o vrácení peněz za nesprávnou objednávku.
Pro zakoupené zákazníky poskytujeme bezplatné upgrady. Pokud upgrade vyžaduje nový registrační kód, kontaktujte náš tým podpory a připojte informace o vaší objednávce pro rychlou odpověď.