Microsoft Outlook je v našem životě často používán. Ale všimli jste si někdy, že v Outlooku jsou duplicitní e-maily? Byli jste zmateni těmi duplicitními e-maily? Dnes si povíme o odstranění duplicitních e-mailů v aplikaci Outlook!

Část 1: Proč odstraňujeme duplicitní e-maily v aplikaci Outlook?

Microsoft Outlook je v našem počítači velmi používaný software. Příliš mnoho duplicitních e-mailů však způsobí špatný výkon aplikace Outlook, dokonce i našeho počítače.

  • Duplicitní e-maily vás budou mást: zda jsem na tento e-mail odpověděl
  • Duplicitní e-maily vám zaberou více času, když budete hledat nějaký e-mail
  • Duplicitní e-maily zvětší velikost datových souborů aplikace Outlook, což může způsobit poškození datových souborů aplikace Outlook nebo zpomalení aplikace Outlook
  • Duplicitní e-maily zaberou více místa v počítači, což může ovlivnit výkon systému

Abychom se těmto možným problémům vyhnuli, musíme v aplikaci Outlook odstranit duplicitní e-maily.

Část 2: Co má za následek duplicitní e-maily v aplikaci Outlook?

1. Opakované stahování

Když je vaše síť špatná, můžete si stáhnout e-mail opakováním a kliknutím stáhnout e-mail. A stejný e-mail se objeví ve vašem Outlooku.

2. Nesprávná konfigurační pravidla

Nesprávná konfigurace pravidel může mít za následek duplicitní e-maily, když jste obdrželi e-maily.

3. Nízká frekvence v aplikaci Outlook

Krátké intervaly v odesílání a přijímání e-mailů a nízká frekvence aplikace Outlook mohou způsobit opakovanou synchronizaci e-mailů.

4. Nesprávné nastavení ve schránce

Nesprávné nastavení ve schránce může také způsobit duplicitní e-maily ve schránce.

5. Importováno více datových souborů aplikace Outlook

Pokud máte více datových souborů aplikace Outlook a importujete je do aplikace Outlook, může to také způsobit duplicitní e-maily.

Část 3: Jak odstranit duplicitní e-maily v aplikaci Outlook?

Pak přichází otázka, jak odstranit duplicitní e-maily v aplikaci Outlook 2007, 2010, 2013 a 2016? Zde pro vás nabízíme 8 metod.

1. Používejte software třetí strany

Nejjednodušší způsob, jak odstranit duplicitní e-maily, je použít software třetí strany. Zde si jako příklad vezmeme Stellar Duplicator pro Outlook.

1. Nainstalujte a spusťte Stellar Duplicator for Outlook.

2. Klepněte na ikonu aplikace Outlook v rozhraní, poté se zobrazí seznam složek. Vyberte soubor, který chcete skenovat a odstranit duplicitní e-maily, a klikněte na „Další“.

select folder to remove duplicate emails

3. Vyberte možnosti v „Select Time Span“ „Select Comparison Criteria“ a „Action“ podle vašich požadavků a klikněte na „Run Process“.

select options and click run process to start scanning

4. Jakmile bude proces dokončen, klikněte na „OK“ pro dokončení.

click ok to complete the process

2. Zkontrolujte Pravidla aplikace Outlook

Přejít na kontrolu, zda jsou pravidla aplikace Outlook správně nakonfigurována. Nesprávná konfigurace pravidel aplikace Outlook způsobí duplicitní e-maily. Takže byste to měli nejprve zkontrolovat.

3. Odstraňte duplicitní e-maily ručně

Nejoriginálnějším způsobem odstranění duplicitních e-mailů v aplikaci Outlook 2016, 2013, 2010 nebo 2007 je seřadit e-maily a odstranit duplicitní e-maily ručně.

1. Otevřete složku, ze které chcete odstranit duplicitní e-maily, v aplikaci Outlook.

2. Klikněte na záložku „Zobrazit“, vypněte podokno čtení výběrem „Vypnuto“ v možnostech „Podokno čtení“.

select off in reading pane to turn it off

3. Klepnutím na „Zobrazit nastavení“ jej otevřete.

click view settings to open

4. V dialogu stiskněte tlačítko „Třídit“.

click sort to remove duplicate emails

5. Vyberte možnosti v dialogu pro nastavení omezení a klikněte na „OK“.

choose options to set limitations to sort emails

6. Podržte klávesu „Ctrl“, vyberte duplicitní e-maily a stiskněte klávesu „Delete“.

4. Nastavte Frekvenci aktualizace

Před odstraněním duplicitních e-mailů v aplikaci Outlook 2010, 2007, 2013 a 2016 můžete nejprve zkontrolovat frekvenci aktualizací.

1. V aplikaci Outlook přejděte na „Odeslat a přijmout“, klikněte na „Definovat odeslání“ nebo „Přijmout skupiny“.

2. Spravujte možnost „Naplánovat automatické odesílání/příjem každé“, nastavte ji na 15–30 minut.

set schedule an automatic send or receive every to 15 to 30 minutes

5. Odstraňte duplicitní účty

Chcete-li odstranit duplicitní e-maily v aplikaci Outlook 2013, 2010, 2016 a 2007, můžete nejprve odstranit duplicitní účty.

1. Otevřete Outlook a klikněte na „Soubor“.

2. V možnostech vyberte „Info“, vyberte „Nastavení účtu“.

choose account settings in info options

3. Vyberte kartu „E-mail“ a odstraňte duplicitní účty.

remove duplicate accounts in email tab

6. Import bez duplikátů

1. Přejděte na možnosti „Soubor“ v aplikaci Outlook, klikněte na kartu „Otevřít a exportovat“ a vyberte „Import/Export“.

choose import or export in open and export

2. Vyberte „Importovat z jiného programu nebo souboru“ a klikněte na „Další“.

select import from another program or file

3. Klikněte na „Datový soubor aplikace Outlook (.pst)“ a stiskněte „Další“.

select outlook data file and click next

4. Klikněte na „Procházet“ pro výběr souboru a vyberte „Neimportovat duplikáty“.

click browse to select file and select do not import duplicates

5. Importujte do vybraného souboru a klikněte na „Dokončit“.

7. Použijte Vyčištění doručené pošty

1. Spusťte aplikaci Outlook, na kartě „Domů“ klikněte na šipku vedle položky „Vyčistit“.

2. Vyberte jednu možnost pro odstranění duplicitních e-mailů v aplikaci Outlook.

choose one option in clean up to remove duplicate emails

Poté postupujte podle pokynů k odstranění duplicitních e-mailů.

8. Vypněte ochranu e-mailu

Nastavení v antivirové aplikaci může někdy způsobit duplicitní e-maily ve vaší poštovní schránce. Za těchto okolností se můžete dostat do antivirové aplikace a deaktivovat ochranu e-mailu. A pak odstraňte duplicitní e-maily v aplikaci Outlook.

Bonusový tip: Jak obnovit soubor PST aplikace Outlook

Co dělat, když si smazané e-maily v aplikaci Outlook náhodně nebo je váš soubor PST poškozen. Vyzkoušejte Stellar Repair pro Outlook. Pomocí tohoto výkonného nástroje můžete snadno obnovit svůj soubor PST v aplikaci Outlook 2019, 2016, 2013, 2010, 2007, 2003 a starších verzích. Zde jsou podrobné kroky, jak obnovit soubory PST aplikace Outlook.

1. Spusťte Stellar Repair for Outlook.

2. Klepněte na „Vybrat Outlook PST“, vyberte „Procházet“ nebo „Najít“ a vyberte soubor PST, který je třeba obnovit.

click browse or find to select PST file

3. Stisknutím tlačítka „Opravit“ spusťte proces.

4. Po opravě si můžete vybrat soubor v levém panelu pro náhled.

click the file to preview

5. Klikněte na „Uložit opravený soubor“ na kartě „Domů“. Vyberte formát souboru a kliknutím na „Procházet“ vyberte cíl pro uložení souboru.

select the format of the repaired file and click browse to select destination to save

Závěr

V tomto článku jsme představili 8 způsobů, které vám pomohou odstranit duplicitní e-maily v aplikaci Outlook, a doporučujeme úžasný nástroj – Stellar Repair for Outlook, který vám pomůže obnovit soubor PST aplikace Outlook. Pokud se vám tento článek líbí, sdílejte jej s ostatními. A pokud narazíte na problémy s heslem Office, zkuste to PassFab pro Office .