„Úspěšně jsem nahrál list aplikace Excel do Dokumentů Google. Poté jsem soubor úspěšně převedl do Tabulky Google. Nemohu jej však otevřít v Tabulkách Google a upravit. Jak to udělám?"
No, nebojte se; mnoho uživatelů čelí tomuto problému. Existují specifické způsoby, jak nahrát Excel do tabulek Google, a poté, co to úspěšně uděláte, budete moci otevřít dokument v Tabulkách Google a upravit data. Níže uvedený článek obsahuje všechny potřebné podrobnosti týkající se procesu, podívejte se na to.
Část 1. Jak převést Excel na Tabulky Google
Excel můžete do Tabulek Google importovat několika způsoby. Provedení pro každou z metod je jiné a níže je podrobně popíšeme. Zkontroluj je.
Možnost 1. Převeďte Excel na Tabulky Google pomocí funkce Kopírovat
Toto je nejjednodušší možnost převodu Excelu na Tabulky Google. V podstatě zkopírujte obsah ze souboru aplikace Excel a vložte jej do Tabulek Google. Velmi jednoduché.
Možnost 2. Importujte Excel do Tabulek Google přes Disk Google
Bude snadné otevřít Excel v tabulkách Google pomocí Disku Google. Kroky jsou podrobně popsány níže.
Krok 1: Klikněte na „Vytvořit“ a vyberte „Tabulka“.
Krok 2: Poté přejděte na lištu nabídek a vyberte 'Soubor'. Klikněte na 'Importovat'.
- Krok 3: Poté klikněte na „Vybrat soubor“ a stiskněte tlačítko „Importovat“.
Poté, co je soubor úspěšně importován; klikněte na „Otevřít nyní“.
Možnost 3. Nahrajte Excel do Tabulek Google prostřednictvím Tabulek Google
Toto je další způsob převodu dokumentu. Stačí nahrát dokument Excel do Tabulek Google pomocí samotných Tabulek Google. Podívejte se na kroky níže.
- Krok 1: Spusťte Tabulky Google a klikněte na „Soubor“.
Krok 2: Vyberte možnost „Importovat“.
- Krok 3: Pokud je dokument na vašem pevném disku, klikněte na „Nahrát“.
Poté postupujte podle pokynů na obrazovce a dokončete proces.
Část 2. Jak převést Google Sheets do Excelu
Převedení tabulky Google na dokument aplikace Excel není složitý postup, ale některým uživatelům se může zdát komplikovaný kvůli zcela odlišnému softwaru. Pokud se tedy ptáte na postup, který převede Google Sheets do Excelu, pak si přečtěte článek níže. Jak již bylo zmíněno dříve, převod z listu Google na list Excel není složitý. Ale aby byl převod úspěšný, musíte znát správné kroky. Metody jsou uvedeny jednotlivě spolu s kroky k jejich provedení. Zkontroluj je.
Možnost 1. Export Google Sheet do Excelu přes Google Sheets
V této první možnosti budeme diskutovat o metodě importu listů Google do aplikace Excel pomocí Tabulek Google. Nejedná se o složitý postup. Ale popsali jste kroky níže. Koukni na to.
- Krok 1: Klikněte na „Soubor“ a poté vyberte „Stáhnout jako“.
- Krok 2: Poté vyberte „.csv“.
Toto je kompletní metoda. Nic víc není. Pokud se chcete podívat na jiné cesty, podívejte se na další možnost níže.
Možnost 2. Převeďte Tabulky Google do Excelu prostřednictvím Disku Google
V této druhé možnosti převedeme list Google na Excel prostřednictvím Disku Google. Kroky jsou docela jednoduché, ale ne tak jednoduché jako předchozí postup. Pojďme se podívat na provozní postup převodu Tabulek Google na dokument Excel.
Krok 1: Otevřete svůj Disk Google a otevřete listy.
- Krok 2: V horní části panelu klikněte na možnost 'Soubor'.
- Krok 3: Poté klikněte na „Stáhnout jako“ a vyberte „Microsoft Excel“.
Poté se vytvoří soubor a budete si jej moci stáhnout. Poté soubor otevřete v Excelu.
Možnost 3. Propojte Tabulky Google s aplikací Excel prostřednictvím rozšíření pro Chrome
V této 3. možnosti budeme diskutovat o způsobu propojení listu Google s aplikací Excel pomocí rozšíření Chrome. Toto je nejjednodušší možnost.
Jakmile je toto rozšíření nainstalováno na vašem počítači, vše, co musíte udělat, je přetáhnout soubory MS Office do Chrome. Budete je moci otevřít na Disku Google, v e-mailech atd. Toto rozšíření podporuje; formáty doc, docx, xls, xlsx, ppt a pptx. .
Tato metoda je velmi pohodlná, ale pomocí tohoto postupu nebudete moci upravovat dokumenty.
Další tipy: Jak odemknout sešit Excel, když ztratíte heslo
Všechny podrobnosti o převodu Excelu na listy Google jsme poskytli v předchozí části tohoto článku. Metody jsou dostatečně jednoduché; musíte pouze postupovat podle specifikovaných kroků, jak bylo zmíněno. Ale tato část je celá o obnovení hesla pro váš zamčený dokument MS Excel. Někteří uživatelé mají dokumenty Excelu s citlivými informacemi a cítí potřebu soubory šifrovat. Bohužel se všem stala tragédie a je snadné zapomenout heslo pro tento dokument Excel.
V takových situacích je velmi užitečný profesionální program pro obnovu hesla. Úspěch však závisí na programu obnovy, který jste vybrali. Pro dosažení optimálních výsledků jsme tedy vybrali PassFab pro Excel .
Jedná se o originální software určený pro MS Excel. Uživatelské rozhraní je velmi atraktivní! Podívejte se na jeho provozní příručku níže.
Krok 1: Dokončete instalaci PassFab pro Excel na váš počítač. Poté spusťte program a vyberte kartu „Obnovit heslo pro otevření Excelu“.
Krok 2: Dále klikněte na „Importovat soubor Excel“ a přidejte zašifrovaný soubor.
- Krok 3: Poté musíte zvolit režim útoku. Možnosti jsou slovníkový útok, útok hrubou silou a hrubou silou s maskou.
Krok 4: Po dokončení výběru režimu útoku PassFab zahájí obnovu hesla aplikace Excel.
Obnova může trvat několik minut. Doba obnovy závisí na složitosti hesla. Po obnovení hesla budete informováni. A můžete se také podívat na tento video návod, kde se dozvíte, jak jej používat.
Ve zkratce
Proto převod z Excelu do Google listů není obtížný postup. Přesto jsou všechny účinné metody podrobně popsány v článku výše. Zkontrolujte potřebné součásti. Pokud však hledáte způsob, jak obnovit heslo zamčeného dokumentu aplikace Excel, pak je PassFab pro Excel nejlepší odstraňovač hesel pro Excel a možnost odblokování.